maanantai 28. maaliskuuta 2016

Maalaushommia

Koko eilinen meni liikkeellä ollessa ja sen huomaa tänään. Lähdettiin eilen jo aamupäivällä katsomaan äitini uutta asuntoa ja sieltä jatkettiin matkaa mummolleni joiden välissä käytiin viemässä että hakemassa Facebook-kirppisjuttuja. Kun päästiin kotiin kauppojenkin kautta kello oli jo viisi. Eikä Niilo tietenkään malttanut menossa pahemmin nukkua niin oli sitten mukavan kiukkuinen iltapäivä. Tuli kyllä kaikilla uni melko hyvin kun illalla pääsi petiin. Tuntui aamulla ettei millään jaksaisi nousta ylös kun Niilo heräili ja aamupäiväunille kun nukahti niin nukahdin minäkin. Ja vaikka yön nukkui hyvin ja 2,5tunnin päikkärit, tuntunut koko päivän ettei vaan herää millään kunnolla. Lenkillä ja kauppareissulakin tuntui että liikkuminen on jotenkin hurjan työläistä.

Iltapäivällä päätin maalata tuon yhden noitsta meidän keittiöntuoleista minkä olin jo saanut hiottua, pensselillä ei kyllä saanut millään tasaista jälkeä mutta löysin onneksi telan kaapin perältä. Pari kerrosta maalia ja heti paljon paremman näköinen. Yksi tuoli olisi vielä jäljellä ja sitten ite ruokapöytä. Täytynee tosin miettiä vielä millä värillä sen pöydän laittaa. Mietin itse mustaa ja puhuin siitä tuolle ukollekkin joka nyökkäili pelinsä äärellä ja kun tänään otin asian puheeksi, ei kuulemma muista mun moisia outouksia maininneen, hah! Tai sitten sekin vain valkoiseksi. Tai joksikin ihan muuksi. Eipä sillä kiire ole sinäänsä. Oon vaan kauheen malttamaton aina jos saan jonkun idean, kaikki mulle heti nyt.


Ikkunalaudallakin alkaa itämään. Tietenkin unohtin merkitä mitä on missäkin ruukussa, niin nyt sitten saa jännittää mitä tulee mistäkin. Tää on muistaakseni tilliä tai persilijaa. Tai sitten jotain ihan muuta. 




Yritin tuossa mun puikoilla olevaa pipoakin jatkaa mut mulla ei meinan pysyä silmät auki, oon itseasiassa joskus havatunut illalla siihen että neulon puoliksi unissani. Musta tuntuu että kunhan toi pikkunen on saanut iltapuuron napaansa niin tää äiti lähtee kans jo hyvissä ajoin yöunille. 
Jos huomenna sitten vaikka ihan aamulla heräisi sillai ihan kunnolla. Tää zombie-moodi on tylsää. 

Mukavaa alkanutta viikkoa!
Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti